A Dunnhumby (vagyis a Tesco áruházlánc klubkártyákat működtető leányvállalata) iránt komolyan érdeklődni kezdett a Google. A Google hivatalosan is fontolgatja, hogy felvásárolja a Tesco adatfeldolgozással foglalkozó vállalatát, Dunnhumby-t. Az üzlet lényege, hogy közelebb jussanak a vásárlói szokásokhoz.


A Dunnhumby cég a Tesco Klubkártyákról ismert, és azért lehet a keresőóriás számára érdekes, mert a Dunnhumby a felhalmozott adatokból fogyasztói profilokat generál és ezt felhasználva képes hatékony, személyre szabott ajánlatokkal bombázni a Tesco vásárlóit.

A Google adatgyűjtésben és adatelemzésben való érdeklődése folytán nem meglepő, hogy vonzó célpontnak látja a Tesco cégét. Egyes becslések az eladási ár akár több mint 3 milliárd dollár is lehet.